Blog's Follower

Bani Hafidz

Well people, it's been a while we haven't "meet". So what's up? It's Ramadhan now, the month of fasting for Muslim peoples. It's really hard to breaking up with foods. HUNGRYYY!


Okay, entry kali ini ditujukan kepada sahabat baikku, Mohd Rabbani B Mohd Hafidz XD! Pertama sekali, aku nak ucapkan Selamat Hari Jadi Bani yg ke 19! Yeaayyyman! Kau dah tua bangka rupanya. Semoga tahun-tahun yg akan datang mampu menyerikan lagi kehidupan kau. Kau member baik aku kt UiTM ni, aku cuma harap kau dapat yg terbaik je!



Secondly, Bani, aku tumpang simpati dgn apa yg jadi terhadap kau. Maafkan aku, sebab tak dapat nak bagi tahu dgn kau lebih awal pasal tu. Kau janganlah bersedih lagi ye. InsyaAllah, org baik macam kau akan jumpa jodoh yg lebih baik. Macamlah aku tak tahu kau skandal dgn siapaaaa. HAHAHA. Tak guna nak fikir dah, dia pun kan dah bahagia dgn org lain, kau boleh cari org lain juga, okay?

P/S: aku minta maaf lah sebab macam ingat tak ingat je birthday kau weh. HOHO. Tapi yang penting, aku ingat kau tu kawan aku :)

No comments: