Blog's Follower

Roomate

Post kali ni khas utk roomate aku di Kolej Tun Merah UiTM Lendu dari Julai 2010 hingga April 2011 iaitu Yana, Siti and Izzah :)

Hai semua, ni Tedd yg menaip :) Okay, macam yg korang dah baca dekat atas tu. YES, i'm actually leaving Tun Merah this semester. It's quite sad because i'll miss the level, the friends, and the environment. When i first came into that room, OMK (Oouh Mak Kau) it was like a big Katrina just came by, it was in mess, dirty, dusty and WORST, i have to sleep there alone for one week during my orientation week. Imagine that huh? LOL

Tapi tak apa, aku tak kisah sangat sebab aku dah selalu duduk rumah pun sorang-sorang. Masa senior dah balik dari cuti, aku rasa lega, ada lah jugak tempat nak berborak. Risau gak dpt yg alim ke yg kaki buli ke. Hahaha. Siti org pertama yg masuk, ayu orangnya macam nama dia jugak Siti Nurhidayu bt Md Salih. Then Izzah, masa Izzah masuk bilik, aku nak balik rumah cuti weekend. Huhuhu. So kenal-kenal macam tu je lah dgn dia and mak dia and kakak dia, Hoho. Baik, pendiam and lemah lembut.

Yg last masuk bilik, Yana. Garang doe tengok dia tapi cantik sgt. Alhamdulillah! Roomate aku sampai skrg ni masih baik aku. Aku syg dorang macam kakak-kakak aku. Siti and Yana ni sekelas and sekepala, kalau dorang ting tong sikit, silap haribulan, bergegar kolej aku sbb dorang ketawa sesama sendiri buat joke. Comel kan dorang? Izzah ni masa sem 1 aku masuk, dia diam, tapi bila jadi MT Level, kemain garang lagi kan? Heee, tapi Izzah ni memang baik hati, kadang2 suka pendam perasaan. Izzah, kau kalau sakit dada ke hidung berdarah ke, cepat-cepat pergi klinik ye? Sorry lah kau kena jalan kaki plak, aku tak selalu ada dah :(

Bagi aku, dorang ni byk membahagiakan hari-hari aku kat kolej.

Aku nak minta maaf if ada terkasar bahasa or terjerit kat korang. Korang baik, aku seronok duduk dalam bilik tu beb :') Sorry jugak time yassin level or bilik kita, aku akan selalu lesap entah ke mana. Apa-apa yg kau orang pernah ambil tak bagi tahu ke terambil ke aku dah halalkan. Tak ada sangat pun. Aku selalu takde kat bilik sbb busy buat kerja dgn kawan aku.
Aku nak doakan korang dapat result yg baik utk sem ni. Semoga korang berjaya sampai ke tahap tinggi and jumpa pasangan hidup yg sesuai. *Pssst, sorang semuanya single, ada sesiapa nak masuk line tak? HAHA.

Well, tu je cerita aku. Boring? takpe lah, ni utk kenangan aku satu hari nanti <3
Yana

Siti
    
Izzah

No comments: