Blog's Follower

Orang kata lah kan

Orang kata kalau kita doakan yg buruk-buruk untuk orang, nanti kita yg kena? So maknanya nak kena doakan yg baik-baik ke? HAHA. Daripada doakan baik-baik utk org, baik aku doakan yg TERBAIK buat aku. WAHHHHH. Kenapa? Sebab aku perlu jaga diri aku lebih daripada aku jaga hal org lain. Ya Allah, jauhkan lah aku dari malapetaka yg ingin menghampiri aku, berikanlah ku kekuatan utk mengharungi masalah dan cemuhan dari mahkluk tidak bertamadun. Semoga aku akan menjadi pelajar cemerlang dan berjaya! Dan jadikan lah aku anak yg dibanggakan ibubapa satu hari nanti. Insyaallah! But, last one, semoga Kau cucuri rahmat ke atas Nazrull Alral B Adnan yg telah kembali ke pangkuanMu.
5-6-92 untill 10-11-12 <3

I love you Boii, SORRY SANGAT tak reply message kau masa tu okay ? :(


No comments: